Declareasy biedt een groot aantal voordelen om uw cliëntadministratie en berichtenverkeer aanzienlijk te vereenvoudigen:
- Aanzienlijke tijdsbesparing: Declareasy maakt het mogelijk om vrijwel de hele administratie voor een cliënt, inclusief tijdregistratie, declaraties en berichtenverkeer, binnen enkele minuten per week af te handelen. Ook het aanvragen en verkrijgen van nieuwe toewijzingen is binnen enkele minuten geregeld. Declareasy ondersteund automatische WMO en JW declaraties, maar ook directe facturering via pdf aan PGB en WLZ cliënten.
- Gegevens worden automatisch verwerkt: alle gegevens uit een nieuwe toewijzing worden direct opgeslagen, zoals de gegevens over uw cliënt, het product en het beschikking- en toewijzingsnummer.
- Alle gegevens in een systeem: Declareasy slaat alle gegevens over uw cliënt op, de gegevens van de toewijzing, start- en stop data, tariefafspraken met de Gemeente en alle gegevens van uw declaraties. U hoeft dus geen aparte administratie meer bij te houden en u zet uw gegevens eenvoudig over naar uw boekhouding.
- Geen afkeur door typefouten: Doordat Declareasy de gegevens automatisch verwerkt, kunt u geen typefouten meer maken. Hierdoor zult u geen afgekeurde declaraties meer terugkrijgen van de Gemeente.
- Altijd weten waar u staat: Doordat Declareasy alle stappen en regels van het berichtenverkeer in Declareasy volgt hoeft u niet meer na te denken waar u bent en wat u moet doen. Bovendien controleert Declareasy of u de benodigde stappen heeft doorlopen voordat u verder kunt gaan en weet u altijd waar u staat.
U kunt Declareasy eerst zelf uitproberen. Het downloaden en installeren is binnen 1 minuut gedaan en binnen een half uurtje heeft u al een redelijk overzicht in de mogelijkheden.